mandag 2. mars 2009

Smaltalk... (?)



Okey! Nå ble jeg veldig usikker på om "smal(l)" skrives med en eller to L'er. Og om det skal være apostrof mellom L og er. Iallefall, det er mitt problem. Finner vel ut av det.
Nytt design! Flott flott. Ble veldig lei det forrige. Men med nytt design burde det vel komme nye innlegg, kanskje med litt mer interessant stoff. Vi får se hva det blir til. Videoblogg? Har alltid gått med den tanken at jeg kanskje skal legge ut et par videoer. Men nå har jeg ikke et godt nok selvbilde til å gjøre det. Litt sjenert kanskje. Det ville muligens ført til at jeg hadde oppført meg helt annerledes, og det vil vi vel ikke ha noe av. Men man skal aldri si aldri. Kanskje jeg får guts til å legge ut en.


Og en ting til! Trenger en forklaring på noe. Hvis noen har informasjon om det! Give it to me! Hvordan fungerer det her med egenmelding når man jobber på en kommunal arbeidsplass som personlig reke vasker? (Orddelingsfeil?) Logget inn på Gat (Programmet vi bruker for timelister, turnus osv osv.), hvor det sto at jeg ikke hadde levert egenmelding for lørdag. Hver gang noen har ringt og sagt ifra at de ikke kan jobbe, og jeg har tatt telefonen, har jeg alltid bare fylt ut egenmeldingsskjema.. fordi det skal også fylles ut av personen som tar imot beskjeden, og levert den. Det er iallfall sånn jeg har blitt fortalt at det skal gjøres. Men det virker ikke som det er riktig, ettersom det sikkert ikke alltid blir levert av den som tar imot beskjeden gjør det.
Noen morsomme kommune ansatte der ute som har et svar til en stakar som har jobbet for kommunen i 10mnd og fortsatt ikke har fått med seg det?

1 kommentar:

  1. Ja, orddelingsfeil! Rekevasker. : )
    Du kan ikke ha mer enn et visst antall egenmeldinger innenfor en 12 månederes periode før du må ha sjukemelding, veit jeg. Såvidt jeg vet er det bare å fylle ut egenmeldingsskjemaet og levere det til sjefen el.

    SvarSlett