mandag 2. mars 2009

La meg kritisere andre, og tro jeg er så mye bedre

Etter ha brukt et par timer av mitt dyrebare liv på å se på en haug av videoblogger er jeg nødt til å kritisere. Spesielt en blogger! Han... eller hun.. Okey.. det er han! Vi er ikke så anonyme rundt det her. Han er da tydligvis bifil.... noe jeg ikke har noen tro på! Det lukter homo helt til Lillehammer! Det jeg ville kritisere var holdningen i de fleste videoene. Divastyle! Legger hodet litt på skakke og ser flørtende inn kameraet, mens han under alle pauser lager en liten trytmunn! Det gjelder faktisk alle bildene også. Sorry kompis! Det funker ikke sånn vettu. Do ser ikke noe bedre ut uansett. Ikke lat som du faller innenfor sterotypien, det er bare irriterende. Det får sånne sopere som meg til å bli homofobe. Og det er vel ikke bra?

Sterotypier, det blir for mye. Rett og slett, for mye!

Og for å øke lengden på bloggen ville jeg komme med litt informasjon til de som er spesielt interessert; Kommer sikkert til å bli en del korte innlegg, ettersom den andre laptopen har fått det for seg at den ikke ville ta vare på driveren til nettverkskortet og kastet det, og jeg må bruke mini-laptopen hjemme. Lite tastatur kan føre til grenseløse frustrasjoner.

8 kommentarer:

  1. Kommentere for å kommentere, morsomt :p

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg er smart nok til å tenke meg til hvem du mener :o Hvis jeg mener riktig, er jeg helt enig. Jeg skal ikke kommentere personens legning, for det står respekt av å stå frem - men noen bruker legningen sin som et rop om oppmerksomhet. Han er en av de, desverre... Tragisk, men sant. Og den divastylen, den irriterer meg!

    Sv: Haha, fint du har troen på oss :-D Så klart vet jeg hvor brannslokningsapparatet er, og jeg har jo nummeret ditt også! En gang speider, alltid speider - alltid beredt ;-)

    (L)

    SvarSlett
  3. Takk!
    Hehe, artig blogg :)

    SvarSlett
  4. Er du den ene personen som har stemt nei Daniel?

    SvarSlett
  5. Det er så lett å kommentere på din blogg Daniel, man treng ikke skrive inn sånn kode sak jeg ikke forstår meg på, det er flott.

    SvarSlett
  6. Det er flott :D Jeg fjerna det.. irriterende å måtte skrive sånn kode hele tiden.

    SvarSlett