fredag 30. januar 2009

For henne


Jeg hørte på radiokanalen P4 i dag tidlig. Jeg gjør forsåvidt det hver dag, men i dag måtte jeg stusse til på den ene saken de snakket om. Det handlet om et nytt konsept og en ny bedrift, For henne. Dette konseptet går ut på at kvinner og jenter i alle aldre kan leie en handyman eller en gentleman. Enten man vil ha en kavaler til bryllupet eller man må sette opp en bokhylle. For det første er hele konseptet bare tragisk, mener nå jeg. Trenger man en håndtverker eller noe ringer man bare etter det, man betaler ikke 500,- i timen bare for at han skal være singel.

Og det andre tragiske med konseptet, eller intervjuet på radioen var at når Silje Stang lurte på om menn kunne ringe inn, ble grunderen litt pinelig berørt og svarte; "Konseptet er fokusert mot jenter". Silje Stang; "Har mange menn ringt?", Svar: "Ja det har vært en del, men som sagt konseptet er for jenter."
Synes det er litt vel diskriminerende. Hva om jeg trenger en handyman :O Må jeg ringe byggmakker da eller xD

Konseptet er utrolig dumt i seg selv, mend et gjør det enda dårligere når man live på radio gjentat gang på gang (indirekte) at det ikke er homovennelig
. Ned med "For Henne"

2 kommentarer: