fredag 30. januar 2009

Tausheten brytes

Etter utrolig mange år, med taushet, har jeg og tremenningen min, Ane, endelig begynnt å få opp igjen kontakten.



Jeg og Ane har alltid hat det veldig gøy sammen, fra vi var bittesmå. Hun og broren hennes Arnt Vegar er de jeg alltid har hatt god kontakt med, og alltid vært de jeg har hatt mest familiefølelese med.

Men etter en stund brøt tausheten inn, merkelig nok, ettersom Ane ringte minst 1. gang i timen iløpet av dagen i flere mnd.



Bestemmte meg i dag for å si hei og prøve å bryte isen, og det funket. Det er lenge siden jeg har ledd på samme måte som jeg gjør mens jeg snakker med ane. vi har alltid hatt noe av den samme humoren og ledd av de samme tåpelige tingene. Vi snakker forsåvidt om alt og alle, og det trenger ikke være et seriøst tema for at munn-diareen skal slå inn.



Etter to år med taushet, er det på tide og ta igjen det tapte.



Jeg har savnet Ane utrolig mye, og er veldig glad i henne <3

1 kommentar:

  1. Så koselig det er at dere har fått kontakt igjen.: )) Ane er en av mine beste venninner, og humoren er noe som man ikke kan gå glipp av!
    Herlig at dere snakker igjen, hun har snakket om deg : )

    SvarSlett