fredag 6. mars 2009

Ingen grunn til å være ydmyk

Nå har jeg kjempe lyst til å kritisere alt som irriterer meg. Men jeg får vel holde meg til noen få innlegg. Leste nettopp gratis-magasinet Spirit hvor de i hvert nummer har intervjuet en blogger. Denne gangen var det bloggeren Aleksander Krag. Jeg har ingenting i mot han, hverken som person eller blogger. Men det var noe han sa som provoserte meg litt. Det virker som om alle bloggere med mer en 30 lesere daglig tror de er på toppen av alt. Jeg er langt ifra en "kjent" blogger. Og uansett om jeg hadde vært det, ville jeg ikke karakrisert meg selv som en av de beste. Dette var nettopp det bloggeren i denne utgaven sa; "..for det finnes noen veldig gode guttebloggere også, det er bare så få av oss..". Dette var avslutningen av svaret Aleksander Krag kom med når spirit lurte på hvorfor det er jentene som regjerer på topplistene.

Jeg mener iallefall at man skal være litt ydmyk i forhold til slike ting, for å ikke fremstå som en klyse. I tillegg var det en liten notis om en annen blogger som irriterer meg. Og da er det personen som irriterer, og ikke uttalelsene fra personen. Ihvertfall... i den lille notisen sto det så mye som at denne bloggeren blogget åpent om sin legning. Det er fint det.. som jeg har sagt før.. at man tørr å stå frem med den man er. Med all respekt. Men synes fortsatt at denne, som mange fler, bloggeren spiller på sin legning for å få oppmerksomhet.


1 kommentar:

  1. Kan du ikke ta et bilde av der det står om meg og sende meg på mail da? :) Ville vært veldig hyggelig.

    SvarSlett