onsdag 4. februar 2009

TragiskeMeninger om EU

Da satt man her. Snakker om kamelsluking og hestehandel. Jeg har vel egentlig fått beskjed om å ikke skrive om politikk og alt for saklige ting. Men jeg velger å skrive litt om EU og EØS. Det er mange argumenter for og imot at norge skal bli medlem at EU. For min og den lille interessen for politikk, har det ingenting å si. Men hvis jeg skulle sagt noe for eller i mot, ville jeg si ja. Med den begrunnelse at vi allerede er med i EØS, og er nødt til og følge de lover og regler man har i EU. En av veldig få ting jeg vil fortsette og ha her i norge, er den herlige krona.

3 kommentarer:

  1. Daniel da.
    Nå har vi faktisk en sjanse til å si nei til de reglene EU kommer med, i motsetning til om vi blir med. Men jaja. For all del

    SvarSlett
  2. Men så følger Norge alltid EUs lover da, mer enn EU-landene:P

    SvarSlett
  3. Jeg er for et mer sosialistisk EU jeg :) Weee!
    *kaster blomster rundt seg og danser erytmi*

    SvarSlett