tirsdag 3. februar 2009

EliHagen-Moten

Eli Hagen er mest kjent for sin store hårmanke. Men hvorfor tror alle at man ser bra ut med en lignende hårsveis?


Jeg er selv stor fan av hårspray og bruker dessverre store mengder, selvom det skader håret. Bruker det kun for at håret ikke skal fucke seg helt iløpet av dagen, mens eli-wannebes bruker det bare for å få stort hår.

Nei, det er ikke pent. Nei, det får deg ikke til å se bedre ut. Har noen av dere "eliere" tenkt over hvor mye bedre dere ser ut uten den fugleredet på hodet? Det er helt greit med volum i håret, men det finnes visse grenser.


Mennesker med stort hår kalles som regel sosser. Men da vil jeg fortelle hva sosser egentlig er! Sosser er en betegnelse på ungdommer som vi ha en egen særskilt stil. Soss betyr ikke at du må ha stort hår og stygge klær. Det gir ingen respekt hvis man tror det.


Deilig og få det ut...

5 kommentarer:

  1. Meiner du det? Ser jeg ikke bra ut med Eli hår? Ö Oh noes!

    SvarSlett
  2. Greit å ha litt volum på håret da Daniel :(

    SvarSlett
  3. "Mennesker med stort hår kalles som regel sosser"- what? Det gjør de alldeles ikke.
    Soss er et norsk slanguttrykk som brukes av og om ungdom med overklasseadferd, som dyre merkeklær. Ordet er en kortform av sosietet.
    Altså har det igrunnen overhodet ikke noenting med volumet i håret å gjøre.

    Det gir forsåvidt ikke noe mindre respekt med stort hår enn f.eks merkeklær. Det er forresten en god del sosser med mindre hår - som ikke bruker hårspray etc.

    SvarSlett
  4. Det var litt av poenget da Emma! At soss ikke har noe med stort hår å gjøre.... og jo... soss blir man kalt hvis man har stort hår... Derfor jeg skrev at det IKKE hadde noe med saken å gjøre

    SvarSlett
  5. Det jeg reagerte på er at sosser er mennesker som vil ha en "særskilt stil". Det synes jeg passa grisedårlig.

    SvarSlett