mandag 29. juni 2009

Et nytt kapittel



Skolen er ferdig. Utrolig deilig å tenke på at neste gang man er klistret til skolebenken, er det fordi du vil gjøre noe du liker.Selvom skolen er over og det nye kapittelet i livet er i ferd med å starte, er det trist å tenke på alle man mister, alle man kommer til å savne. Ikke bare venner og bekjente. Men noen lærere er også av den gruppen man kommer til å huske."


Vennegjengen" vår er veldig sammensveiset, men nå holder limet på å gå opp. Noen flytter, andre skal på folkehøgskole. Forhåpentligvis kan man treffes igjen. Noen vet jeg at jeg kommer til å ha kontakt med, mens det er andre jeg håper på å ha kontakt med. Man får nok nye venner og det er utrolig bra.

Foto: Mathilde - http://mattamathilde.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Jeg såg det bilde som hadde kommi i posten og du var kjempe søt i finstasen din!

    SvarSlett
  2. FAEN, apropos det bilde - det skulle jeg returnere!D:

    Uansett, JEG ER PÅ DET NEDERSTE BILDET DER. Sånn hvis dere ikke ser. : (
    Vi er flotte!

    SvarSlett
  3. Åh dette er for trist til å godta!! Ikke gi slipp på meg Danny:(

    SvarSlett