torsdag 30. april 2009

Russeknuter

Må inrømme at jeg har blitt litt hekta på russeknuter. Ikke på grunn av poengene, men på grunn av hvor dumt det egentlig er. Tror det har mye å si at man får på seg russebuksa. 

Disse har jeg gjort:

- Bade naken før 1. mai
- Løpe naken over vignesbrua
- En flaske vin på 30min
- 10 porsjonssnus i 10min.
- Kline med medruss av samme kjønn
- Gå kun iført håndkle inn i butikken og kjøpe såpe
- Trille en tennisball med nesen rundt Strandtorget
- Spise halve russekortet
- Drikke en halvliter med to tamponger (grønn) i munnviken
- BigMac på tre biter
- Rote med 5stk. på et døgn
- Spise en spiseskje kanel
- Be om sex-tips fra moren til en medruss
- Drikke en 0.33 liter uten hender og assistanse
- Trening iført russedress
- Holde en seriøs samtale med et av maleriene i kantina (10min)
- Skrive kjærlighetsbrev til Russepresidenten
- Tilbringe en økt under pulten

3 kommentarer:

  1. Mathilde OG Andrea30. april 2009 kl. 07:57

    Du er så flink! men er du sikker på at du ikke gjør det for poengene? du snakker jo hele tiden på at du MÅ bli eliteruss med gulldusk!!? Du er gjennomskuet! Beklager

    SvarSlett
  2. Har du gjort alle de der Ö Løpe naken over Vingnes brua? Bade naken? Kjøpe såpe i bare hånkle? Damn boy.

    SvarSlett
  3. Haha, du er ikke sann :-) Savner deg!

    SvarSlett