tirsdag 10. mars 2009

Små barn, store gleder


Det skal ikke så mye til for å underholde barn. Men det med knapper er tydeligvis det mest spennende. Det er noe jeg aldri har forstått. Særlig stopp-knappen på bussen er veldig underholdende. Hver gang det er noen barn på bussen, diskuterer de om hvem som skal trykke. Det ender jo enten opp med at alle trykker samtidig, eller at den sterkeste vinner. Har også lagt merke til at mange har avtaler om hvem som skal trykke den og den dagen.

Jeg kan ikke huske at jeg var noe spesielt interessert i knapper når jeg var liten. Noen andre som har det?

5 kommentarer:

  1. Haha, avtaler faktisk xD Men veit ikke jeg, jeg kan være ganske lett å underholde så tviler egentlig ikke.

    SvarSlett
  2. jeg var ikke sånn som ble underholdt av å trykke på dem, men husker at flere av vennene mine var :p

    SvarSlett
  3. Haha...
    Hva med dattra di da,Maria?! er ho interessert i knapper?

    SvarSlett
  4. Haha, morsomt innlegg! :)

    Jeg var ikke så opptatt av knapper egentlig, men kan huske at en del av mine venner fightet om og trykke.

    SvarSlett
  5. hahahaha bra sagt andrea!

    Selv kjørte jeg aldri buss som lita :P så vet du det!!

    SvarSlett