søndag 8. mars 2009

Hva er egentlig allmenfag?

Mange er nok, eller har vært, i prosessen hvor man skal velge hvilken skole og fag man skal gå etter ungdomsskolen. Mange velger allmenfag... eller som det i dag heter.. studiespesialisering. De som ikke velger allmenfag tror at det er et helt grusomt vanskelig fag, mens andre har en spesiell interesse og velger ut i fra den.

Her er et lite innblikk i hva allmenfag er, for de som er usikkre på hva de skal velge, eller for de som tenker på om de kanskje burde valgt allmenfag.



Aldri tenkt over at jeg har så sinnsykt femie bevegelser...

4 kommentarer:

  1. Jeg må bare innrømme at jeg føler meg så smått utenfor da jeg ikke er med på noen av dine videoting :(

    SvarSlett
  2. Neste gan Tuva! Da skal du å være med... bare sørg for at du ikke er syk =)

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke med, men det er kansje best.

    SvarSlett
  4. haha jævlig mislykka slutt :P herregud for en kropsholdning jeg har:P begynn å film mer sånn at vi kan bli kjent med oss selv utenfra:P lohol :D

    SvarSlett